نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2931
-
الف
+

«فریده سپاه منصور»: بعد از 2 سال با نقشی متفاوت بازگشته ام

«فریده سپاه منصور» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه در پیوند با آخرین حضورش در قاب تلویزیون گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «فریده سپاه منصور» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه در پیوند با آخرین حضورش در قاب تلویزیون گفت: این روزها مصروف بازی در سریال «خوشنام» به کارگردانی «علیرضا نجف زاده» هستم.

وی درباره نقش خود در سریال «خوشنام» اضافه کرد: من در این سریال نقش «مهربان» مادرکلان بازیگر مرکزی با بازی «هومن حاجی عبدالهی» را بر عهده دارم، نقشی که با آثار قبلی من بسیار متفاوت بوده و دلیل خوبی برای بازگشت به بازیگری بعد از نزدیک به دو سال بیکاری بود.

سپاه منصور در همین رابطه ادامه داد: فکر می‌کنم سریال خوشنام با توجه به شیوه ساخت و داستانش با اقبال عمومی مواجه شود، از سویی بازیگران خوبی همچون «حمید لولایی»، «هومن حاجی عبدالهی»، «امیر غفارمنش»، «سحر ولدبیگی» و «شهره لرستانی» در آن به ایفای نقش می پردازند که کنار هم بودنشان برای مخاطبان جذاب است.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» درباره دلیل دوری خود از بازیگری به میزان گفت: طبیعتا من هم به دلیل بیماری کرونا و شرایط موجود مجبور به ترک کارم شدم، در ابتدای شیوع بیماری نزدیک به دو ماه کرونا گرفتم و بعد از آن هم جرات نکردم سر کاری حاضر شوم. اما امروز که واکسینه شده ام و وضعیت کرونا هم بهتر شده ترجیح دادم که به بازیگری برگردم.

وی در همین راستا ادامه داد: امیدوارم وضعیت تغییر کند، از مردم خواهش می کنم که همگی واکسن بزنند، تنها راه نجات ما همین واکسیناسیون است، حال که به اوضاع بهتری دست پیدا کردیم بهتر است تا آن را حفظ کنیم. شاید برخی فکر کنند که در همین وضع هم می توانند کار کنند اما نکته آنجاست که ما باید به فکر کسانی باشیم که در دوران کرونا آسیب پذیر بوده اند، این یک وظیفه همگانی است که کرونا را جدی بگیریم.

سپاه منصور در پایان درباره ادامه فعالیت خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: در ابتدا باید سریال «خوشنام» را به پایان برسانم اما در کل حالا آماده ام تا اگر پیشنهادی بود به آن فکر کنم، من تا توان داشته باشم بازی می کنم زیرا عاشق این حرفه هستم، وقتی بازیگر شوید دیگر جدایی از آن حتی در سخت ترین شرایط هم غیرممکن است، من هم امیدوارم سال آینده را با کارهای خوب و با کیفیت شروع کنم.

«فریده سپاه‌منصور» زاده 15 فروردین 1326 هجری خورشیدی در تهران است.

بانو سپاه منصور دارای مدرک دیپلوم رسامی(نقاشی) از مدرسه‎ هنرهای زیبا می باشد. وی فعالیت هنری‌اش را با بازی در تیاترهای دانشجویی آغاز نمود. او در سال 1349 وارد دانشکده هنرهای دراماتیک شد و پس از مدتی، تحصیلات خود را نیمه‌تمام رها کرد.

این هنرمند، در فلم‌هایی چون «مسافر ری» (1379)، «مهمان مامان» (1382)، «مارمولک» (1382)، «گل یخ» (1383)، «قاعده‎ بازی» (1385) «ده‌رقمی» (1387)، «آسمان محبوب» (1388) و سریال های نظیر «گرگ‎ها» (1365)، «عقیق» (1368)، «امام علی» (1370-1375)، «نقطه‎ اوج» (1371)، «روزگار جوانی» (1377)، «دوران سرکشی» (1381)، «خانه ای در تاریکی» (1382)، «معصومیت از دست‎ رفته» (1381)، «مرگ تدریجی یک رویا» (1386)، «اغما» (1387)، «جلال ‎الدین» (1393)، «دردسرهای عظیم 2» (1394) و «نون.خ» (1398) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

گفتنی است سریال های عقیق، روزگار جوانی، خانه ای در تاریکی، اغما، جلال الدین و دردسرهای عظیم2 با نقش آفرینی «فریده سپاه منصور» از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

بازیگر سریال «پایتخت» با یک سریال طنز به تلویزیون باز می گردد

«حمید لولایی» با یک سریال طنز جدید به قاب تلویزیون باز می گردد

نقش آفرینی «امیر غفارمنش» در سریال «خوشنام»+تصویر

نقش آفرینی بازیگر «سه دونگ سه دونگ» در یک سریال

دانلود سریال «عقیق»

دانلود سریال «روزگار جوانی»

دانلود سریال «خانه ای در تاریکی»

دانلود سریال «اغما»

دانلود سریال «جلال الدین»

دانلود سریال «دردسرهای عظیم 2»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر